Rezerwacji samochodu można dokonać przez zakładkę „ZAREZERWUJ ONLINE”, za pomocą czatu messenger na naszej stronie, telefonicznie lub mailowo.
Do realizacji usługi wynajmu pojazdu wymagamy ważny dokument prawo jazdy (uprawnienia posiadane conajmniej od roku), dowód osobisty lub paszport. Oprócz powyższych dokumentów wymagamy również imiennej karty bankomatowej/płatniczej klienta celem blokady kaucji zwrotnej oraz autoryzacji tożsamości. Jeśli wynajem jest realizowany z dodatkiem "bez kaucji" wówczas blokujemy na karcie Najemcy 1.00 PLN.
Rezerwację należy składać maksymalnie na około 2h przed planowanym odbiorem pojazdu. W przypadku chęci rezerwacji pojazdu z „szybkim odbiorem” w przedziale godzinowym 19\00 – 08\00 zachęcamy do potwierdzenia rezerwacji poprzez infolinię +48 882552882. Każda rezerwacja złożona online wymaga naszego potwierdzenia.
Tak, pod warunkiem posiadania odpowiednich dokumentów.
Dla przykładu: wymagamy blankiet prawo jazdy, który został wydany na terenie UE, Wielkiej Brytanii, krajów które należą do Strefy Schengen.
Tak, podstawiamy również pojazdy pod wskazany adres. Na terenie Katowic (oddział ul. Jankego 11) oraz w Krakowie, Balice (parking BaliceLot24) wydanie i zwrot pojazdu są bezpłatne. Podczas składania rezerwacji można wybrać jeden z kilkunastu punktów odbioru w całej Polsce, dla utworzonych punktów dodatkowa opłata jest zryczałtowana i jest widoczna podczas procesu rezerwacji online. Podstawienie oraz zwrot samochodu Pod adresem, który wskaże klient jest możliwy, natomiast taka usługa jest wyceniana indywidualnie, a stawka z kolei różni się w zależności od modelu samochodu i waha się między 2,00 pln - 6,00 pln za każdy kilometr [w jedną stronę].
Dla pojazdów w segmencie B istnieje możliwość wynajmu pojazdu z klauzulą „bez limitu kilometrów”. Dla pozostałych segmentów obowiązuje limit kilometrów. Podczas składania rezerwacji online widoczny jest limit kilometrów na cały okres wybrany przez klienta oraz stawka za dodatkowe kilometry.
Ewentualne „nad-kilometry” rozliczane są po zwrocie pojazdu.
Nie, wszystkie ceny podane na naszej stronie są kwotami BRUTTO.
Istnieje możliwość wyjechania pojazdem poza granice Polski WYŁĄCZNIE ZA PISEMNĄ ZGODĄ.
Przewidujemy możliwość dopisania dodatkowych kierowców do umowy, warunkiem jest okazanie dokumentu tożsamości oraz prawa jazdy. Taka usługa jest bezpłatna.
Tak, oferujemy następujące usługi dodatkowe/akcesoria:
Kaucja, inaczej mówiąc depozyt zwrotny jest kwotą zabezpieczającą ewentualne roszczenia wynikające z umowy najmu pojazdu. Wynajem bez kaucji jest możliwy wybierając dodatkowo płatną usługę "bez kaucji". Warto również wiedzieć, że kaucja nie jest jednoznaczna z wysokością udziału własnego w szkodzie.
Aktualnie nie współpracujemy bezpośrednio z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, często realizujemy wynajem aut zastępczych, natomiast nie w wariancie bezgotówkowym. Procedura realizacji tego typu usługi wymaga opłacenia z góry kwoty najmu na rzecz naszej wypożyczalni, po czym Towarzystwo Ubezpieczeniowe zwraca środki poszkodowanemu.
Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Umowy nie wyrażamy zgody na jazdy po torze, branie udziału w wyścigach, pokazach i tym podobnych.
Tak, pracujemy w systemie 24/7 natomiast obsługa w sobotę oraz niedziele wiąże się z dodatkowym kosztem 100,00 PLN.
W naszej wypożyczalni nie ma żadnych ograniczeń, warto jednak wiedzieć że wydania i zwroty w godzinach od 18\00 wieczorem do 10\00 rano wiążą się z opłatą dodatkową 100,00 pln.
Zgodnie z wewnętrznymi procedurami wypożyczalni zawsze tankujemy pojazdy do pełna przed wydaniem samochodu. W skrajnych sytuacjach może się zdarzyć, że pojazd nie będzie posiadał pełnego zbiornika. Wówczas ten fakt zostanie odnotowany w protokole wydania pojazdu, a klient będzie miał możliwość zwrotu pojazdu z takim samym stanem jak przy wydaniu.
Warto wiedzieć, że w przypadku zwrotu pojazdu z ilością paliwa mniejszą niż podczas wydania nasi pracownicy zatankują pojazd po zwrocie, a klient zostanie obciążony kwotą 10,00PLN za każdy zatankowany litr.
Tak, przed zwrotem wymagamy umycia samochodu przynajmniej w stopniu umożliwiającym pracownikowi weryfikację techniczną oraz wizualną pojazdu. Istnieje również możliwość wykupienia pakietu mycia, wówczas protokół zwrotu tworzony jest bez obecności klienta po wymyciu auta.
Minimalny wiek to 21 lat. Odstępstwa są możliwe na indywidualne zapytanie.
Zgodnie z wewnętrznymi procedurami naszej wypożyczalni wszystkie samochody wydajemy klientom czyste w środku jak i na zewnątrz. W skrajnej sytuacji może się zdarzyć, że pojazd nie będzie idealnie wyczyszczony. Taki fakt zostanie odnotowany w protokole wydania auta.
Realizujemy również tego typu usługi, natomiast każdy przypadek wyceniamy indywidualnie. W tym celu napisz do nas wiadomość na adres e-mail [email protected] .
Standardowo za koszty związane z eksploatacją auta takie jak terminowe przeglądy, wymiana oleju czy sezonowa wymiana opon odpowiadamy my.
Dbamy o to żeby nasze auta zawsze były odpowiednio przygotowane do wynajmów, wykonując takie czynności w przerwach między rezerwacjami. Niemniej komputer może zgłosić konieczność wymiany np. oleju lub klocków hamulcowych podczas trwania wynajmu, a wtedy klient jest zobowiązany do poinformowania nas o tym fakcie.
My mając na uwadze pełne bezpieczeństwo klienta, decydujemy czy samochód należy natychmiast oddać do serwisu czy można z tym zaczekać do zakończenia najmu.
Istnieje możliwość przedłużenia rezerwacji pod warunkiem dostępności danego pojazdu.
Taka możliwość w 100% przypadków istnieje w naszym oddziale w Katowicach, natomiast w Krakowie należy taki temat poruszyć przed przyjazdem ze względu na ograniczoną ilość miejsc parkingowych.
W pierwszej kolejności należy zadzwonić na nasza infolinię pod nr +48 882552882. Jeśli zdarzenie miało miejsce w nocy i żaden konsultant nie odbierze telefonu prosimy o wezwanie pomocy ASSISTANCE z naszej polisy i holowanie pojazdu (w przypadku poważnej awarii lub wypadku adres holowania: Katowice ul. Jankego 11).
Z naszej polisy assistance należy ci się również pojazd zastępczy, możesz samodzielnie zorganizować pojazd zastępczy dzwoniąc na infolinię Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Wszystkie informacje na temat polisy OC / AC / Assistance znajdziesz w mailu, który został do ciebie wysłany wraz z dokumentami dot. Wynajmu pojazdu.
Pamiętaj aby niezwłocznie poinformować nas o jakimkolwiek zdarzeniu drogowym.
Kaucja, inaczej mówiąc depozyt zwrotny jest kwotą zabezpieczającą ewentualne roszczenia wynikające z umowy najmu pojazdu. Wynajem bez kaucji jest możliwy wybierając dodatkowo płatną usługę "bez kaucji". Warto również wiedzieć, że kaucja nie jest jednoznaczna z wysokością udziału własnego w szkodzie.
Preferowana metoda płatności kaucji to preautoryzacja na karcie płatniczej klienta. Procedura polega na blokadzie środków, które po zwrocie pojazdu zostają odblokowane. Inne metody płatności kaucji typu gotówka, przelew są możliwe po wcześniejszym ustaleniu.
Blokadę na karcie zwalniamy maksymalnie do 48h roboczych od zwrotu pojazdu, natomiast zazwyczaj dyspozycję tworzymy do 24h. Należy pamiętać, że kaucje wpłacone przelewem jak również gotówką zostają zwracane na rachunek bankowy najemcy.
Nie, brak kaucji nie jest równoznaczny z brakiem udziału własnego w szkodzie. Kwota kaucji nie jest również jednoznaczna z wysokością udziału własnego.
Udział własny można obniżyć do zera za pomocą dodatkowego pakietu.
Udział własny w szkodzie to maksymalna kwota odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe z winy Najemcy i likwidowane z naszej polisy AC. Wysokość udziału własnego zależy od modelu samochodu i waha się między 2 000 zł a 15 000 zł. Limit udziału własnego nie obowiązuje w przypadku rażących naruszeń ze strony Najemcy np. jazda pod wpływem alkoholu.
Jako nieliczna wypożyczalnia tego typu oferujemy całkowite zniesienie udziału własnego w szkodzie. Aby skorzystać z tej możliwości wystarczy wybrać dodatek „Zniesienie udziału własnego w szkodzie”. Koszt tego typu usługi jest zależy od segmentu pojazdu.
W takim przypadku Najemca nie odpowiada finansowo za powstałe szkody. Warunkiem jest:
Najemca odpowiada do kwoty równej kosztom naprawy powstałej szkody (nawet jeżeli kwota przekracza wysokość udziału własnego), w sytuacjach w których:
Najemca odpowiada za zużycie opon w przypadku ujawnienia "palenia gumy" lub dużego odchylenia w wartościach głębokości bieżnika udokumentowanego w protokole wydania i zwrotu pojazdu.
Blokadę na karcie zwalniamy maksymalnie do 48h roboczych od zwrotu pojazdu, natomiast zazwyczaj dyspozycję tworzymy do 24h. Należy pamiętać, że kaucje wpłacone przelewem jak również gotówką zostają zwracane na rachunek bankowy najemcy.
Fakturę wystawimy w formie elektronicznej na adres mailowy najemcy maksymalnie do 15 dnia następnego miesiąca.
Stan techniczny pojazdu udokumentowany jest protokołem wydania/zwrotu pojazdu oraz zdjęciami wykonanymi przez naszego pracownika. Protokół zwrotu przesyłany jest automatycznie na adres email Najemcy w momencie jego wygenerowania podczas zwrotu.
O złożonej dyspozycji zwrotu kaucji Najemca jest informowany SMSʼem oraz wiadomością e-mail.
Jeżeli organ przesyłający mandat umożliwia wskazanie sprawcy to podajemy dane Najemcy odpowiednim organom. Jeśli organ przesyłający nie umożliwia wskazania sprawcy (np. mandat na terenie Węgier), wówczas obciążamy mandatem bezpośrednio Najemcę.